עידכונים מהמרפאה

דף הבית > עידכונים מהמרפאה
 
 

שעות פתיחה בחופשת סוכות

 תאריך מעבדה אחיות ד"ר נורי ד"ר חאלד
 6.10 סגורסגורסגור סגור 
 8.10 7:30 - 8:30 9:00 - 12:00 8:00 - 9:00 12:30 - 13:30
 9.10  8:00 - 13:00  8:15 - 9:30
 10.10 7:30 - 8:30 9:00 - 12:30 10:30 - 11:45 12:30 - 13:30
 11.10 סגור סגור סגור סגור
 12.10 סגור סגור סגור סגור
 13.10 סגור סגור סגור סגור


שעות פתיחה  


להזמנת תור לרופא/ טפסי 17/ בדיקות דם וכו', אפשר להתקשר למזכירות הרפואיות או להשאיר הודעה במשיבון

 

טל' מרפאה 08-9985489 נא לבוא עם כרטיס מגנטי

לשותפים במרפאת כנען: הודעה על שינויים.

בהמשך למאמצים לשיפור השירות במרפאה, ב 1/09/2017 דר' חאלד מתחיל לעבוד, שעות הרופא הוגדלו, ונוסף יום של שירות רופא אחר הצהריים. דר' שרון מסיים את תפקידו אצלנו במרפאה.

הלוח המדויק של שעות הרופאים והאחיות יפורסם במשך השבוע הבא, אבל הנה הדברים בגדול:

· דר' חאלד יעבוד בוקר ופעמיים אחר הצהריים.

· גם השעות של דר' נורי משתנות מעט, ויגדלו מעט: יום בוקר ויום צהריים.

כלומר יהיה רופא במרפאה שלנו ארבע ימים בשבוע, למשך שעות די ארוכות. ימי רביעי ושישי לא יהיה רופא.

שעות מעבדה יישארו כפי שהיו, בימי ראשון שלישי וחמישי בבוקר.

שעות ההסעות יותאמו לשעות פעילות המרפאה, באותה מתכונת של נסיעה בשעה.

אנחנו רוצים לנצל הזדמנות זו ולהודות לדר' שרון על הטיפול המסור שזכינו לו במשך השנה האחרונה, ונאחל לדר' חאלד ולכל הבאים למרפאה – שנה של בריאות והצלחה.

מרפאת כנען פועלת כמעט שנה, ובשנה זו פעלנו יחד, הוועד המנהל של השותפות וצוות המרפאה, כאשר המטרה היא מרפאה מצוינת לחברי הקיבוצים. אנחנו מקווים שלאחר תקופת הסתגלות קצרה המרפאה תמשיך בדרך ותגיע ליעד חשוב זה.

בברכה, דר' יעלה רענן, מנהלת שותפות מרפאת כנען: עין השלושה, נירים וכיסופים.



 

יצירת קשר

 

מרפאה 08-9985489
אמבולנס 054-7916300 ביפר 6060

טלפונים חשובים

מד"א 101
קופת חולים ג' – מוקד זימון תורים 08-6292727
צוחר 08-9118222
צוחר פיזיותרפיה 08-9118221
אופקים ב' + מר"מ 08-9927700
אופקים א' – א.א.ג. 08-9119222
קופת חולים ג' – מרכז האישה 08-6292737
ביה"ח סורוקה 08-6400111
מדיטון באר שבע 08-6284747
שר"פ לקהילה 1-700-703-900

*2700 כללית CALL


שירותי רפואה בשעות בהן המרפאה סגורה

כאשר המרפאה סגורה (שעות הערב והלילה, שבתות וחגים) ניתן לפנות לשר"פ לצורך קבלת טיפול רפואי. לצורך התייעצות ניתן להתקשר למוקד כללית CALL הפועל 24 שעות ביממה.

מוקד חירום. לרשות התושבים עומד מוקד טלפוני למצבי חירום, המאויש ע"י צוות רפואי מיומן 24 שעות ביממה. הצוות במוקד יעניק יעוץ רפואי, יבצע אבחון ראשוני, ויפנה את הקריאה לגורם המתאים. במקרה הצורך יופעל פינוי מהיר באמצעות מד"א.
ניתן להתקשר מכל מקום בארץ למספרי הטלפון: 1-700-703-900
מרפאת לילה בצוחר. לרשות התושבים עומדת מרפאת לילה מאוישת ברופא שתפעל בכל ימי השבוע בין השעות 20:00 עד 24:00. ניתן להגיע למרפאה ולקבל טיפול רופא. השתתפות עצמית לביקור במרפאה 30 ₪. טלפון: 9118222
מרפאת לילה באופקים: בשעות 19:00-24:00, בימי ו – 18:00-24:00 ובשבתות 9:00-14:00 ו – 18:00-24:00. טלפון: 9927700
שירות יעוץ טלפוני על ידי רופאים מומחים. ניתן להתייעץ עם רופאים מומחים בתחומים של רפואת ילדים ונשים. בין השעות 14:00 ועד 06:00 בבוקר. ( להוציא שעות פתיחת המוקד בצוחר 20:00-24:00). ניתן להתקשר מכל מקום בארץ למספרי הטלפון:
1-700-703-900
רופא לביקור בית. ניתן להזמין רופא לבית התושב בין השעות 14:00 עד 06:00 בבוקר (להוציא את טווח השעות 20:00 עד 24:00 בהן מרפאת הלילה בצוחר פתוחה). זמן הגעת הרופא לבית התושב: תוך שעה וחצי.
השתתפות עצמית לביקור בית: 55 ₪.
שירות ביקור בית לקשישים. תושבים בני הגיל השלישי יוכלו להזמין רופא לביקור בית גם בין השעות 06:00 עד 14:00 . השתתפות עצמית: 95 ₪.
השירות ניתן בכל רחבי הארץ. תושבי אשכול מנויים על השירות ויכולים להשתמש בו מכל מקום בארץ באמצעות התקשרות למוקד (מוקד ארצי).
במצב חירום בריאותי ניתן להתקשר גם למד"א. תחנת מד"א בצוחר תמשיך להפעיל ניידת אט"ן עם פרמדיק ואמבולנס רגיל.
בנוסף לכל אלו יש גם את כללית CAAL: 2700* איתם ניתן להתייעץ וגם לקבל הפניה למיון ישירות בפקס במקרה הצורך.

מקרי חירום

במקרה חירום בלבד (חשד להתקף לב או שבץ מוחי, פציעה חמורה וכו') כשהמרפאה סגורה ניתן להתקשר לאחיות הגרות בקיבוץ (יפעת, לילך ואסנת) או לנהגי האמבולנס (איילת, ישראל ומומו).
אין להתקשר לרופאה ישירות, הקריאה לרופאה תהיה דרך הנ"ל.


יפעת – 052-8880333
לילך – 054-7916399
אסנת – 054-7016475
איילת – 054-7916407
ישראל – 054-7916542
מומו – 054-7916466
אמבולנס: 054-7916300

מהו מצב חירום - מצבים בהם יש לקרוא לאחות ולא לנסוע למר"מ:


1. כל אובדן הכרה.
2.
כאבים בחזה.
3.
פצע/חתך מדמם שלא ניתן לטפל בו באופן עצמאי.
4.
קוצר נשימה חריף.
5.
חבלות ראש המלוות בבלבול, הקאות או אבוד הכרה.
6.
תינוק עד גיל חודשיים עם חום גבוה (מעל 38.0 מעלות).
7.
פרכוסי חום אצל תינוקות וילידם.
8.
אלרגיה חריפה מלווה בקוצר נשימה, נפיחות בפנים, צוואר או לשון.
9.
נכישת נחש או עקרב.
10.
אדם מעל גיל 65 במצב של בלבול בחם גבוה.
11.
לידות.
12.
אדם הנמצא במצוקה כזו שמרגיש שאינו מסוגל לדחות את פנייתו.


צוות המרפאה דואג להסביר וליידע חולים מורכבים שזקוקים למעקב והתייחסות ספציפית, כיצד עליהם לנהוג ולמי עליהם לפנות במקרה הצורך.
אין לקרוא ישירות לנהג האמבולנס.
לגבי יחידים (אנשים שאין מי שידאג להם ויקח אותם למר"מ במקרה הצורך(
יחידים, במידה ויש להם ילדים החיים בקבוץ ומסוגלים לדאוג להם – יטופלו על ידם.
לגבי כל השאר – כלומר, בעלי משפחה, עם ובלי רישיונות נהיגה, אנו ממליצים שיקבעו לעצמם מראש הסדרים עם בנים/חברים לשעת הצורך.

 

פנייה לקבלת החזר מכללית מושלם

פנייה לקבלת החזר כספי עבור התייעצות עם רופא מומחה, השגחה לאחר ניתוח וכו' מכללית מושלם.
ההחזר הכספי יועבר ישירות לחשבון החבר.
חברים הזקוקים להדרכה ועזרה בכתיבת הפנייה יכולים לפנות לדבורה בשעות הקבלה במרפאה.
כתובת למשלוח המכתבים: כללית מושלם, מחלקת תביעות, ת.ד. 2265, רחוב בן גוריון 1, ב.ס.ר. 2, בני ברק 5112201
טפסים ומעטפות למשלוח הבקשה ניתן לקבל אצל דבורה.